ISO 9001 on kansainvälisesti tunnettu laatujohtamisen standardi, joka auttaa yrityksiä varmistamaan asiakaslähtöisen, johdonmukaisen ja jatkuvasti kehittyvän toiminnan. Sertifikaatin myötä Oomi Solarin tavoite on vahvistaa asiakaskokemusta ja tukea vastuullista liiketoimintaa selkeyttämällä prosesseja sekä yhdenmukaistamalla toimintatapoja.
– Sertifikaatti osoittaa asiakkaillemme, että kehitämme palveluitamme ja prosessejamme suunnitelmallisesti sekä laadukkaasti, kertoo projektista vastaava liiketoimintajohtaja Antti Korkala.
ISO 9001 tukee myös tuotekehitystä ja sisäistä laadunhallintaa. Laatu paranee ja tehokkuus kasvaa, kun toimintatavat ovat yhtenäiset koko organisaatiossa. Samalla vahvistuvat myös vastuullisuuden käytännöt, sillä hyvin johdettu laatujärjestelmä toimii osana kestävää liiketoimintaa.